بررسی عدم ویروس ، اعتبار و صحت سنجی آدرس یا سایت اینترنتی توسط ابزار URLVoid

4 سال پیش

فروش و تجارت الکترونیک به صورت روندی رو به رشد در جهان در حال افزایش است ، از آنجایی که بازارهای جدید در کشورهای در حال توسعه هر روز بیشتر و بیشتر میشوند کارشناسان این حوزه بر این باورند که این رشد در دهه های آینده بیشتر هم خواهد شد.
اما با این افزایش محبوبیت در خریدهای آنلاین ، مجرمان و سارقان اینترنتی تلاش میکنند که با استفاده از روش های مختلفی مانند فیشینگ ، تبلیغات اپلیکیشن های مخرب ، اسکریپت های مخرب در سایت و تبلیغات و... کاربران ناآگاه را مورد حمله و هدف قرار دهند.
در حملات فیشینگ که به عنوان خطرناکترین حمله از آن یاد میشود ، کاربر ممکن است یک ایمیلی را دریافت کند که در متن آن تخفیف ، فروش رایگان و... باشد به طوری که کاربر را جذب خود میکند، در اینگونه مواقع به گونه ای وانمود شده است که از یک سایت معتبر مانند آمازون یا eBay ارسال شده است ، اما اینگونه نیست و با کلیک و هدایت شدن به یک صفحه جعلی اطلاعات شما سرقت خواهد شد.
به همین دلیل است که باید وب سایتی که قصد استفاده دارید را مورد بررسی قرار دهید. یک راه برای بررسی اینکه آیا یک وب سایت یا آدرس اینترنتی معتبر است یا خیر استفاده از ابزار URLVoid است. URLVoid اطلاعات سرور سایت را بررسی کرده و محتویات صفحه را توسط بهترین آنتی ویروس های دنیا تجزیه و تحلیل میکند.

به منظور بررسی وب سایت در URLVoid فقط کافی است که وارد سایت urlvoid.com شوید ، نام دامنه یا آدرس وب سایت را در قسمت مشخص شده وارد کنید و اینتر را بزنید.

ابزار شروع به اسکن آدرس و محتویان صفحه داده شده خواهد کرد و پس از گذشت چند ثانیه نتیجه را به شما نمایش خواهد داد.
نتایج شامل اطلاعات اولیه در مورد نام دامنه مانند تاریخ ثبت دامنه ، محل سرور ، آدرس IP سرور ، وضعیت لیست سیاه ، IANA اختصاص داده شده ، شهر  و منطقه سازمان یا وب سرور در حال اجرا وب سایت و... میباشد.

بررسی سرور و مشخصات آن

در قسمت Blacklist Report شما میتوانید لیستی از آنتی ویروس ها و سایت های امنیتی را مشاهده کنید که صفحه شما را برای نبود ویروس مطلع میکند.

Blacklist Report بررسی

به کمک این ابزار میتوانید از صحت سنجی آدرس وارد شده مطمئن شوید.

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin