Threads from Instagram چیست؟ آموزش کامل برنامه Threads

4 سال پیش

اینستاگرام به عنوان هدف اصلی خود همواره بدنبال برقراری ارتباط آسانتر و با کیفیت تر بین دوستان و اعضا خانواده ها است.
Threads تردز (یک برنامه مستقل که توسط فیسبوک معرفی شده است) کمک به برداشتن یک قدم دیگر برای رسیدن به این اهداف کرده است.
این برنامه فضایی را ایجاد میکند تا شما بتوانید با دوستان نزدیک خود همواره ارتباط تصویری ، متنی و وضعیتی داشته باشید که مستقیما به استوری های و دایرکت ایسنتاگرام شما متصل خواهد شد.

آیا نمیتوانید برنامه Threads (تردز) را برای دانلود پیدا کنید؟

Threads For Instagram یک برنامه جدید است که اغلب کاربران برای دانلود آن در گوگل پلی و سایر سایت ها به مشکل برخورد میکنند ، در اینجا چگونگی دانلود آنرا در اندروید و ios برسی خواهیم کرد.

دانلود در ios

بسیاری از برنامه ها در اپ استور با Thread نام گذاری شده اند ، که شما را از پیدا کردن برنامه تردز اصلی سردرگم میکند.
در جستجو اپ استور عبارت Threads from Instagram را به طور کامل تایپ کنید یا اینکه از اینجا صفحه دانلود را مستقیم باز کنید.

آیا نمیتوانید برنامه Threads (تردز) را برای دانلود پیدا کنید؟

دانلود در اندروید

دانلود در اندروید

واقعا برای کاربران دشوار است که برنامه Threads را در میان 1000 نتیجه پیدا کنند حتی اگر نام آن کامل تایپ شود.
بجای جستجو بهتر است بر روی اینجا کلیک کنید تا وارد صفحه رسمی دانلود برنامه شوید.
اگر شما در رایانه خود بر روی لینک کلیک کردید ولی میخواهید برنامه را در گشوی دانلود کنید نگران نباشید فقط کافی است برنامه را به لیست دلخواه خود اضافه کنید برای همین بر روی Wishlist کلیک کنید.
سپس در گوشی بر روی منو ضربه بزنید و گزینه Wishlist را انتخاب کنید.

دانلود در اندروید

توجه داشته باشید که حساب کاربری گوگل شما باید در رایانه و گوشی همگام باشد.


تنظیمات اولیه برنامه Threads

پس از دانلود و نصب برنامه ، مراحل فوق را انجام دهید :

مرحله اول) به اینستاگرام لاگین کنید

برنامه Threads را اجرا کنید و حساب کاربری خود را انتخاب کنید ، شما میتوانید به همان حساب کاربری که در گشوی شما فعال است لاگین کنید یا یک حساب کاربری دیگر را انتخاب کنید.

به اینستاگرام لاگین کنید

چنانچه شما تایید هویت دوعاملی را برای حساب خود فعال کرده اید ممکن است به شما پیامکی ارسال شود که کد را باید در برنامه وارد کنید.

به اینستاگرام لاگین کنید

مرحله دوم) افراد را انتخاب کنید

اگر قبلا لیستی از Close friends (دوستان نزدیک) را در پیج خود ایجاد کرده اید در این صفحه آنها را مشاهده خواهید کرد ، در غیر اینصورت باید از لیست افرادی که آنها را دنبال میکنید هر فردی که میخواهید را انتخاب کنید سپس درنهایت بر روی Done ضربه بزنید.

افراد را انتخاب کنید


مرحله سوم) تنظیم Your Home Camera

 در اینجا میتوانید بر روی Skip ضربه بزنید یا گزینه Customize Camera را انتخاب کنید. در پایین دوربین شما قادر هستید 8 نفر از دوستان خود را قرار دهید تا با ضربه زدن بر روی آنها بتوانید عکس گرفته شده را سریع به آن ارسال کنید.

 تنظیم Your Home Camera

با انتخاب Customize Camera میتوانید این افراد را انتخاب و سفارشی کنید.

 تنظیم Your Home Camera


مرحله چهارم) Auto Status (وضعیت خودکار)

در Status شما میتوانید شرح حال خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. طیف وسیعی از ایموجی ها را در این بخش در اختیار خواهید داشت تا در صورت نیاز آنها را در وضعیت خود اعلام کنید.
به وسیله قابلیت Auto Status شما میتوانید وضعیت خود را به طور خودکار مشخص کنید مثلا با فعال بودن موقعیت مکانی شما و با رفتن به محل های مختلفی مانند رستوران ، کتابخانه ، فروشگاه و ... بدون دخالت خودتان وضعیت موقعیت مکانی خود را به دوستانتان اطلاع خواهید داد.

 Auto Status (وضعیت خودکار)

برای فعال کردن بر روی Turn on ضربه بزنید تا به Threads اجازه دسترسی به موقعیت مکانی گوشی ، سطح باتری ، ضبط صدا ، تصاویر ، ویدئو ها و فایل را بدهید.

 Auto Status (وضعیت خودکار)

در نهایت بر روی done ضربه بزنید.


با دوستان نزدیک خود در Threads ارتباط برقرار کنید

برنامه را بسته و مجدد باز کنید اولین چیزی که میبینید دوبین گوشی است. برای اینکه بتوانید استوری را سریعا به دوست خود ارسال کنید بر روی پروفایل آن ضربه بزنید.

با دوستان نزدیک خود در Threads ارتباط برقرار کنید

پس از گرفتن استوری میتوانید اقدامت مختلفی مانند نوشتن متن ، نقاشی کشیدن و ذخیره را نیز انجام دهید.

با دوستان نزدیک خود در Threads ارتباط برقرار کنید

برای اینکه استوری خود را به لیست Close Friends ارسال کنید بر روی پروفایل توخالی از سمت چپ ضربه بزنید.

در قسمت بعدی یعنی Share گزینه your story را انتخاب کرده و بر روی Share ضربه بزنید.

در صفحه اصلی Threads در سمت چپ بالا آیکون تنظیمات وجود دارد. این تنظیمات به شما اجازه میدهد کارهای مختلفی مانند مشخص کردن ترتیب لیست دوستان ، انتخاب وضعیت ، شخصی سازی دوربین ، ایجاد گروه ها و گروه های پنهان و.. را انجام دهید.

استوری های منتشر شده توسط برنامه را در برنامه اصلی اینستاگرام مشاهده خواهید کرد که برچسب Close Friend در بالای آنها وجود خواهد داشت ، همچنین یک نسخه از استوری در گروه دوستان منتشر خواهد شد.


ارسال وضعیت دستی در برنامه Threads

برای ارسال وضعیت به صورت دستی بر روی Home ضربه بزنید.

از تنظیمات بر روی Status ضربه بزنید.

هم اکنون میتوانید وضعیت خود را با انتخاب ایموجی ها تغییر دهید ، در صورتی که بخواهید وضعیت شما به صورت خودکار در اختیار دوستانتان قرار نگیرد باید گزینه Auto Status را غیرفعال کنید.


سخن پایانی

اخیرا فیسبوک اعلام کرده است که بدنبال راه کارهایی برای ادغام فسیبوک مسنجر ، مسنجر ، و دایرکت اینستاگرام در یک برنامه مستقل است ، شاید این برنامه را بتوانیم اولین قدم برای رسیدن به این هدف دانست.
سوال اصلی این است که با وجود فیلتر شدن فیسبوک در برخی از کشورها آیا این تصمیم منطقی است یا خیر؟

0
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin