حذف حساب کاربری (دلیت اکانت) تیک توک TikTok

4 سال پیش

تیک توک (TikTok) یکی بستر بسیار محبوب و جدید است که ساعت ها کاربران خود را به تماشای ویدئوهای سرگرم کننده و خنده دار دعوت میکند.
این برنامه چنان اعتیاد آور است که تیک توک یک قابلیت جدید به نام Wellness به برنامه اضافه کرده است که میتواند زمان استفاده از برنامه را  برای سلامتی کاربران محدود کند.
با این حال ممکن است این گزینه برای بسیاری را کاربران کافی نباشد و بخواهند اقدامات شدیدتری مانند حذف حساب کاربری تیک توک را انجام دهند.
خوشبختانه حذف حساب کاربری تیک توک دشوار نیست ، در این مقاله به شما مراحل حذف حساب کاربری تیک توک و نکات مربوط به حذف را خواهیم گفت ، در ادامه همراه ما باشید...

چندین نکته قبل از حذف حساب کاربری تیک توک که باید بدانید

قبل از اینکه حساب کاربری تیک توک خود را حذف کنید چندین نکته است که باید به آنها توجه داشته باشید. اولین مورد این است که به معنای واقعی کلمه حساب کاربری تیک توک خود را حذف خواهد شد.
در واقع شما غیرفعال سازی موقت را بر روی تیک توک انجام نمیدهید که بعدا بتوانید آنرا بازگردانی کنید. در برخی از شبکه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام حساب شما پس از حذف ، به طور دائمی حذف نخواهد شد و شما میتوانید تا 30 روز از زمان حذف مجدد اکانت خود را برگردانید اما همانطور که گفته شد در مورد تیک توک اینگونه نیست و پس از حذف امکان بازگشتی نخواهد بود.

نکته دوم که باید در نظر داشته باشید این است که شما با حذف حساب کاربری تیک توک موارد خریداری شده در تیک توک باز پس گرفته نمیشوند و برای همیشه از بین خواهند رفت.

و سرانجام برخی از داده های کاربری شما ممکن است هنوز در تیک توک باقی بماند. این عموما اطلاعاتی است که به طور مستقیم در حساب شما ذخیره نمیشود مانند نظرات.
سایر کاربران میتوانند نظرات شما را که در مورد ویدئوها گذاشته اید را کماکان بخوانند ، با این حال نام کاربری شما حذف خواهد شد یا به چیزی مانند user5674382 تغییر خواهد یافت.

حساب کاربری تیک توک را حذف کنید

همانطور که اشاره کردیم حذف حساب کاربری تیک توک بسیار آسان است و فقط در دومرحله میتوانید این کار را انجام دهید.
ما در ادامه چگونگی انجام این مراحل را آموزش خواهیم داد اما قبل از هر کاری به یاد داشته باشید که به صفحه پروفایل خود بروید و ویدئوهای ایجاد شده را که نیاز دارید را ذخیره کنید.
1. برنامه TikTok را باز کنید.
2. بر روی profile ضربه بزنید ، این آیکون در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد. سپس بر روی منو سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

حساب کاربری تیک توک را حذف کنید

3. در قسمت Account بر روی Manage My Account ضربه بزنید.

حساب کاربری تیک توک را حذف کنید

4. در پایین صفحه بر روی متن خاکستری رنگ Thinking about removing your account ضربه بزنید.

 Thinking about removing your account

در آخر برای نهایی کردن درخواست حذف اکانت دستورالعمل های صفحه را دنبال کنید. باید حساب خود را با شماره موبایل تایید کنید و سپس میتوانید بر روی Continue ضربه بزنید.

تایید شماره موبایل در تیک توک

توضیحات تکمیلی در مورد عواقب حذف حساب کاربری به شما نمایش داده خواهد شد ، بر روی Continue ضربه بزنید.

توضیحات تکمیلی در مورد عواقب حذف حساب کاربری

در صفحه بعدی نیز میتوانید تایید کنید که واقعا قصد حذف حساب کرابری تیک توک را دارید.

 واقعا قصد حذف حساب کرابری تیک توک را دارید

پس از درخواست، دیگر نمیتوانید با استفاده از مشخصات نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری تیک توک خود شوید و ویدئوهایی که در تیک توک داشته اید همگی از بین خواهند رفت.

نتیجه گیری

همانطور که ملاحظه کردید حذف حساب کاربری تیک توک مراحل آسانی دارد ، تنها در دو دقیقه میتوانید این کار را انجام دهید. اگر ویدئوهای خوبی را در تیک توک از خود گرفته اید آنها را قبل از حذف حساب کاربری تیک توک ذخیره کنید.
پیشنهاد ما قبل از حذف حساب کاربری تیک توک استفاده از قابلیت wellness (شما را در استفاده از تیک توک در ساعات مختلف محدود میکند) استفاده کنید.

0
کــارمـا :
31
...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
bax74