ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

چگونه با شماره موبایل پیج دیگران در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

4 سال پیش

ارتباط یکی از اهدف اصلی شبکه های اجتماعی است. برقراری ارتباط با دیگران در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک ، توییتر ، تیک توک ، اینستاگرام و .. متفاوت است.
شما میتوانید از هر یک از این شبکه های اجتماعی که به آن علاقه دارید استفاده کنید و علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آنها را دنبال کنید.
متداولترین روش برای پیدا کردن افراد در شبکه های اجتماعی جستجوی نام و نام کاربری دیگران است ، اما یک روش کارآمدتر برای یافتن افرادی که آنها را مشناسید این است که بر اساس شماره موبایل که  شخص دارد بتوانید پیج آنرا دیده و با آن ارتباط برقرار کنید.

پیدا کردن دیگران در اینستاگرام با شماره تلفن همراه

پیدا کردن دوستان خود در شبکه های اجتماعی بر اساس شماره موبایل، یکی از راه های یافتن دیگران است که در توییتر و فسیبوک نیز این چنین است ، اما خیلی ها نمیدانند که چگونه فردی که شماره موبایل آنرا در گوشی دارند را در اینستاگرام پیدا کنند.
اگر نام کاربری ، نام و نام خانوادگی دوست خود را بیاد نمی آورید یا اینکه پیجی با نام آن وجود ندارد به راحتی میتوانید به وسیله شماره موبایل انرا پیدا کنید ، نکته مهم این است که کاربر پیج را با شماره موبایل ساخته باشد یا آنرا بعدا به حساب کرابری اینستاگرام خود اضافه کرده باشد.

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

ابتدا باید مطمئن شوید که شماره فرد مورد نظر در دفترچه تلفن گوشی شما وجود دارد پس از آن مراحل زیر را انجام دهید .

روش اول) با استفاده از گزینه های داخلی

1. برنامه اینستاگرام را بر روی گوشی خود باز کنید و بر روی آیکون Profile در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

2. از بالا سمت راست بر روی منوی همبرگری (سه خط) ضربه بزنید و گزینه Discover people را انتخاب کنید. (توجه : اگر این گزینه را مشاهده نمیکنید اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید).

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

3. برای مشاهده مخاطبین به تب Contacts بروید و بر روی Connect contacts ضربه بزنید.

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

4. اگر برای اولین بار است که میخواهید از این قابلیت استفاده کنید اینستاگرام از شما میخواهد که دسترسی دفترچه تلفن را بدهید برای همین بر روی Allow ضربه بزنید.

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

این کار به برنامه امکان میدهد تا به لیستی از مخاطبین تلفن همراه شما دسترسی داشته باشد.
5. پس از اعطای دسترسی اینستاگرام به طور خودکار شماره تلفن های موجود را بررسی کرده و در صورتی که آن شماره به حساب کاربری اینستاگرامی متصل باشد آنرا به شما نمایش خواهد داد.

نکته : اعطای دسترسی به دفترچه تلفن شما به طور خودکار همگام سازی مخاطبین را روشن میکند ، یعنی مخاطبین شما به طور دوره ای همگام سازی میشوند و در سرورهای اینستاگرام ذخیره خواهند شد.

6. اگر هیچ از شماره موبایل های ذخیره شده در دفترچه تلفن مرتبط با حساب کاربری اینستاگرامی نباشند پیغام No contacts available را مشاهده خواهید کرد.

روش های پیدا کردن دیگران در اینستاگرام به کمک شماره موبایل

اگر مخاطب مورد نظر خود را پیدا نکردید تنها دو دلیل دارد اول اینکه با شماره موبایل متفاوت در اینستاگرام ثبت نام کرده یا اصلا با این شماره موبایل هیچ حساب کاربری ندارد و در اینستاگرام نیست.


روش دوم) بگذارید اینستاگرام مخاطبین شما را بیابد

1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به تب Profile بروید.

 بگذارید اینستاگرام مخاطبین شما را بیابد

2. بر روی منو همبرگری یا همان سه خط از بالا سمت راست ضربه بزنید و گزینه Settings را انتخاب کنید.

 بگذارید اینستاگرام مخاطبین شما را بیابد

3. گزینه Follow and invite friends را انتخاب کنید.

 بگذارید اینستاگرام مخاطبین شما را بیابد

4. در صفحه بعدی ، گزینه Follow contact را انتخاب کنید تا اینستاگرام نام های کاربری متصل به شماره موبایل را در لیست مخاطبین خود فهرست کند.

 بگذارید اینستاگرام مخاطبین شما را بیابد

5. اگر هیچ یک از شماره تلفن ها در لیست مخاطبین نمایش داده نشد پیغامی که مشاهده خواهید کرد No contacts available خواهد بود.
هر وقت مخاطب با شماره ای که از آن در گوشی ذخیره دارید به اینستاگرام وارد شوند یا حساب کاربری خود را به شماره موبایل متصل کنند در بخش Contacts آنها را خواهید دید.

با دوستان خود در ارتباط باشید

اکنون میدانید که چگونه میتوانید با استفاده از شماره موبایلی که از دوست خود در گوشی دارید آنرا در اینستاگرام پیدا کنید.
اما در آخر اگر شما از اینستاگرام قدیمی استفاده میکنید مطمئنا گزینه های ذکر شده در بالا را مشاهده نخواهید کرد ، قبلا در مقاله ای چگونگی پیدا کردن مخاطبین با شماره موبایل را در اینستاگرام قدیمی توضیح داده ایم که میتوانید آنرا از اینجا مطالعه کنید.

0
کــارمـا :
59
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hanie