12 سایت برتر دانلود فونت های لاتین و فارسی

1397/5/27 14:59

امروزه فونت ها یکی از مهمترین اجزا بصری مقالات و سایت ها شمرده میشوند چون با فونت است که مقاله یا سایتی زیباتر به نظر میرسد. تقریبا در اینترنت همه چیز به طور رایگان قابل دسترسی و دانلود است که این قاعده برای فونت ها هم مستثنی نیست.سایت های خوبی برای دانلود فونت وجود دارند که به صورت رایگان و دسترسی آسان با پیش نمایشی خوب به شما امکان دانلود فونت ها را میدهند.
در این مقاله ما بهترین سایت های دانلود فونت لاتین و فارسی را برای شما آماده کرده ایم ، تمامی این سایت ها از لحاظ عملکرد و ویروسی نبودن توسط ما بررسی شده است.

 link  برای ورود به سایت بر روی عنوان کلیک کنید  


1) DaFont

DaFont

DaFont محبوبترین وبسایت فونت رایگان در جهان بشمار میرود که شامل فونت های زیادی برای دانلود است ، استفاده از این سایت بسیار آسان بوده و با قابلیت جستجو در سایت میتوانید به فونت های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. قابلیت جالب این سایت این است که همه فونت ها را بر اساس یک متن نوشته به شما نمایش خواهد داد.


2) FontSquirrel

FontSquirrel

این سایت بیشتر برای فروانی فونت های رایگانش مشهور شده است. کار با وبسایت آسان است و یک پیش نمایش دوست داشتنی از هر فونت به شما نمایش خواهد داد ، به صورت سریع و بدون تبلیغات اضافی میتوانید به راحتی فونت های مختلف را دانلود و استفاده کنید.این سایت به غیر از امکان دانلود رایگان به شما امکان تبدیل و آپلود فونت ها را میدهد.


3) Google Fonts

Google Fonts

اگر ترجیح میدهید که فونت های خود را از یک توسعه دهنده معتبر نرم افزاری دانلود کنید میتوانید از سرویس فونت گوگل استفاده کنید. این سرویس شامل فونت های رایگان با قابلیت جستجو حرفه ای استکه بصورت منبع باز بوده و هرکسی میتواند از آنها در پروژه های تجاری خود استفاده کند.


4) FontSpace

FontSpace

FontSpace یکی دیگر از سایت هایی است که به معنای واقعی امکان دانلود فونت های رایگان را به شما میدهد. پیدا کردن فونت موردنظر شما در میان هزاران فونت بسیار آسان بوده و به راحتی قابل استفاده و دانلود است ، همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی Random Link از بالا سایت یک لیست با 10 فونت تصادفی را مشاهده کنید.


5) 1001 فونت رایگان

1001freefonts.com

1001 یکی از قدیمی ترین منابع دانلود فونت رایگان است ، اگر چه در اوایل کار شروع وبسایت 1001 فونت برای دانلود قرار داده شده بود ولی هم اکنون شامل هزاران فونت زیبا و رایگان است.در این وبسایت میتوانید فونت مورد نظر خود را به راحتی با جستجوی حرفه ای سایت پیدا کرده و به صورت رایگان آن را دانلود کنید.


6) FontZone

FontZone

یکی دیگر از وب سایت های خوبی که میتواند به شما برای دانلود رایگان انواع فونت کمک کند سایت FontZone است. این سایت بیش از 50 هزار فونت رایگان را برای شما آماده کرده است که مناسب برای انواع کارهای گرافیکی ، طراحی سایت و.. است.
FontZone فونت های خود را بر اساس معیارهای خاصی دسته بندی کرده است به طور مثال به صورت حروف الفبا ، بر اساس محبوبیت ، بر اساس تعداد دانلود و...


7) Abstract Fonts

Abstract Fonts

Abstract Fonts تقریبا شامل 14000 فونت رایگان تا زمان نوشتن این مقاله است. وب سایت بسیار ساده بوده و دسترسی به انواع فونت ها به راحتی امکانپذیر است.فونت ها به دسته بندی های مختلفی از جمله جدیدترین ها، محبوبترین ها، به تریتیب حروف الفبا و سازنده فونت تقسیم شده است.
برخی از این فونت ها رایگان بوده ولی گاها برای دانلود برخی از آنها باید هزینه پرداخت کنید.


8) fontfarsi (فارسی)

fontfarsi (فارسی)

سایت "فونت فارسی" یکی از سایت ایرانی برای دانلود فونت های زیبا فارسی است ، شما در این سایت میتوانید فونت مورد نظر خود را با انواع فرمت های مختلف دانلود کنید همچنین سایت به صورت کاملا واضح متنی را با استفاده از همان فونت به شما نمایش خواهد داد.
از دیگر قابلیت های سایت دادن کدهای CSS است که میتوان از آن فونت در سایت خود استفاده کنید همچنین میتوانید به فونت های سمبل ، دانلود پس زمینه و تقویم ، رفع مشکلات فونت های فارسی ، قلم های تحت وب ، نرم افزارهای ویراستیاری و .. اشاره کنیم.


9) fontyab (فارسی)

fontyab (فارسی)

در سایت "فونت یاب" میتوانید فونت های برتر فارسی ، جدیدترین ها و فونت های مخصوص وب را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنید.کار با وبسایت آسان بوده و تنها با یک کلیک میتوانید به صورت فایل فشرده فونت را در قالب های مختلف دانلود کنید.
همچنین در سایت مقالات خوبی برای آموزش نصب فونت در انواع سیستم عامل ها قرار داده شده است.


10) irfont (فارسی) 

irfont (فارسی)

irfont سایتی دیگر در زمینه ارائه فونت های ایرانی با دسته بندی های بسیار خوب مانند زبان فونت ، فونت معاصر و مدرن ، فونت خوشنویسی ، طراح و سازنده و کاربرد فونت است.
با کیلک بر روی هر فونت میتوانید مشخصات کامل فونت مانند نام ، سازنده ، سال انتشار ، نسخه ، مجوز ، کاربرد فونت و زبان را مشاهده کرد.


11) فونت ایرانی دیما (فارسی) 

فونت ایرانی دیما (فارسی)

یکی از زیباترین سایت ها در زمینه ارائه فونت فارسی سایت fontirani است ، به گفته سازندگان این سایت آنها قصد دارند تا فونت زیبا و اصیل ایرانی را احیا کرده تا همه ایرانیان بتوانند به صورت متن باز و آزادانه در توسعه و استفاده از فونت های ایرانی دخالت داشته باشند.
از قابلیت جالب این سایت این است که برای مشاهده نمونه متن تایپ شده توسط آن فونت کافی است متن خود را در جعبه متنی تایپ کرده تا بر اساس همان فونت متن در سایت برای شما نمایش داده شود.


12) آوب فونت (فارسی) 

آوب فونت (فارسی)

awebfont یکی از سایت های سابقه دار و ریشه دار در زمینه ارائه فونت های رایگان فارسی است ، در این سایت بیش از 1100 فونت وب و بالای 2200 فونت فارسی وجود دارد.
همچنین شما میتوانید از بسته های فونتی این سایت استفاده کنید ، بسته های فونتی مجموعه ای از فونت ها با عنوانی یکسان است به طور مثال فونت های سری B ، سری Sp، سری p و...


1
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza