چگونگی اضافه کردن افکت در اسنپ چت

1397/6/27 14:50

همانطور که میدانید اسنپ چت یک برنامه کاربردی است که به شما اجازه میدهد تا عکس ها و ویدیو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. قبل از به اشتراک گذاری عکس یا ویدیو میتوانید بر روی آنها متن یا فیلترهای زیبای تصویری را اضافه کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی اضافه کردن افکتهای تصویری زیبا در اسنپ چت آشنا کنیم.
برای استفاده از آخرین تغییرات برنامه باید جدیدترین نسخه ارائه شده را دانلود و نصب کنید. برای دانلود آخرین نسخه از اسنپ چت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

Snapchat دانلود


اضافه کردن شکلک های لنز در اسنپ چت

اضافه کردن شکلک های لنز در اسنپ چت

یکی از قابلیت های جذاب و پُر استقبال استفاده از شکلک های زنده اسنپ چت است که به آنها Lense گفته میشود.

چنانچه میخواهید تا از لنزها یا همان شکلک های زنده تصویری متنوع و جذاب بیشتری استفاده کنید باید این پست را بخوانید.


اضافه کردن افکت(فیلتر) تصویری به اسنپ

برنامه اسنپ چت را باز کرده و بر روی دوربین ضربه بزنید.

یک عکس از محیط خود بگیرید. آنگاه برنامه به شما اجازه خواهد داد تا با کشیدن صفحه به سمت چپ فیلترهای جدیدی که به طور مستقیم میتواند به عکس شما اعمال شود را مشاهده کنید. برای مشاهده فیلترها صفحه را به سمت چپ بکشید. یکی از افکت هایی که مورد پسندتان است را انتخاب کنید.

همچنین قادر هستید تا فیلترهای هوشمندی را به برنامه اضافه کنید. برای این کار به تنظیمات رفته و صفحه را به سمت راست کشیده تا پروفایل خود را مشاهده کنید.بر روی نماد چرخ دنده در بالا سمت راست ضربه بزنید.
Manager را انتخاب کرده وبر روی Filters کلیک کنید تا فیلترهای هوشمند فعال شوند.

این فیلتها نیاز به محل جغرافیایی برای نمیاش زمان و سایر اطلاعات دارند. به صفحه دوربین رفته و عکس یا ویدیویی را گرفته تا به قسمت ویرایش اسنپ بروید. برای اعمال این فیلترها صفحه از سمت راست یا چپ به جهت مخالف بکشید. برخی از گزینه هایی که میتوانید اعمال کنید عبارت اند از درجه حرارت ، زمان ، مکان فعلی شما ، سرعت حرکت در هنگام رانندگی و موارد دیگر...


ماسک ها را به اسنپ اضافه کنید

برای اضافه کردن ماسک ها به طوری که چهره های خنده دار را در برنامه مشاهده کنید باید به قسمت دوربین رفته و دوربین جلو خود را فعال کنید چهره خود را در کادر مربوطه قرار داده و سپس بر روی منطقه ای که روی چهره شما است ضربه زده و نگه دارید.
در پایین صفحه یک لیست از ماسک ها ظاهر خواهد شد که شما میتوانید بر حسب علاقه خود یکی را انتخاب کنید و بر روی دکمه سفید رنگ دایره ای در پایین صفحه ضربه بزنید و آنرا برای دوستان خود ارسال کنید.

ماسک ها را به اسنپ اضافه کنید


متنی را به اسنپ اضافه کنید

همچنین شما قادر هستید تا به اسنپ خود متن اضافه کنید ، برای انجام اینکار پس از گرفتن عکس بر روی علامت T در سمت راست صفحه ضربه بزنید. یک ابزار مداد نیز در سمت راست زیر نماد متن وجود دارد که میتوانید توسط آن بر روی عکس نقاشی کنید.

متنی را به اسنپ اضافه کنید



8
کــارمـا :
87
برای پرسیدن سوالات خودتون فقط کافیه در سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. و از نوارمنو بالا بر روی "بپرس" با آیکون علامت سوال کلیک کنید، تا من و سایر کاربران پاسخگو باشیم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
negin