خرید ارزانترین خدمات روبیکا ، فالوور روبینو ، ممبر کانال روبیکا ، لایک و ویو روبیکا (تنها پلتفرم حرفه‌ای کشور) کلیک کنید

حل مشکلات و خطاهای اپلیکیشن روبیکا

1398/1/11 20:20:20

برای مشاهده راه حل های جامع رفع ریپورتی روبیکا ،خروج از مسدودی و حل مشکلات مسدود شدن در روبیکا کلیک کنید.


روبیکا برنامه ای است با هدف توسعه کسب و کار هوشمند با رویکرد درآمد زایی از طریق تبلیغات که در آن امکانات فراوانی از جمله دنیای فیلم و سریال ، خدمات پرداخت ، شبکه تعاملی ، دنیای موسیقی ، دنیای آموزش ، برنامه های تلویریونی وجود دارد.
این برنامه با تبلیغات بسیار زیاد تلویزیونی و هزینه های سنگین توانسته خود را به عنوان پرنصب ترین اپلیکیشن ایرانی معرفی کند ، از جمله دلایل دیگر موفقیت های دیگر این اپلیکیشن این است که در برنامه های محبوب تلویزیونی و ویژه برنامه های صدا و سیما برای رای گیری ، ثبت نام و... مورد استفاده قرار میگرید.
با بررسی دقیق این برنامه از لحاظ محیط کاربری و فنی متوجه نقاط قوت و ضعف میشویم ، یکی از نقاط ضعف این برنامه که البته در اکثر برنامه ها وجود دارد مشکلات کار نکردن ، عدم اتصال و دانلود صحیح محتوا است ، به طور مثال در هنگام کار با روبیکا ممکن است با مشکلاتی نظیر عدم بارگیری تصاویر و دریافت اطلاعات ، مشکلات مربوط به "خطا در اتصال به اینترنت" روبرو شوید که چند مورد آن را در تصاویر زیر مشاهده میکنید.

خطا و مشکلات روبیکا

در این مقاله میخواهیم تا در مورد مشکلات کار نکردن صحیح برنامه روبیکا بحث و راه کارهایی را بیان کنیم.

اگر مشکلی در دریافت کد فعالسازی روبیکا دارید به آخر مقاله مراجعه کنید.


1) برنامه را بروزرسانی کنید

در اولین قدم پیشنهاد میکنیم که اگر برنامه شما بروز شده نیست آنرا بروز کنید ، چنانچه از نسخه قدیمی برنامه استفاده میکنید در بالای صفحه گوشی از شما درخواست میشود تا به کانال بروزرسانی روبیکا رفته و آخرین فایل نصبی را دانلود کنید ، همین کار را کرده و فایل بروزرسانی را دانلود و نصب کنید.
روشی دیگر برای بروزسانی روبیکا از درون خود برنامه این است که به تنظیمات رفته و بر روی "به روز رسانی" ضربه بزنید.

برنامه روبیکا را بروزرسانی کنید

اما چنانچه نمیتوانید با برنامه روبیکا کار کنید باید از اپ استورهای مختلفی مانند گوگلی پلی برای بروزرسانی استفاده کنید ، برای دانلود نسخه جدید روبیکا اینجا کلیک کنید، با بروزسانی به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد.


2) حافظه کَش برنامه روبیکا را پاک کنید

در صورتی که در بارگیری تصاویر روبیکا مشکل دارید یا در برنامه مشکلی دارید یکبار حافظه کَش روبیکا را پاک کنید ، برای همین کار در گوشی اندرویدی به تنظیمات رفته  و وارد Apps & notifications شوید ، بر روی App ضربه زده تا لیستی از برنامه های نصب شده بر روی گوشی را مشاهده کنید.
برنامه Rubika را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید به قسمت Storage رفته و اینبار بر روی CLEAR CACHE ضربه بزنید.

حافظه کَش برنامه روبیکا را پاک کنید

برنامه را بسته و مجدد باز کنید.

3) برنامه را از حافظه رم خارج کنید

یک راه حل دیگر که میتواند مشکلات بی دلیل را در روبیکا حل کند این است که به اجبار برنامه را از حافظه رم گوشی خارج کنید ، برای همین در گوشی اندرویدی به تظیمات رفته و وارد Apps & notifications شوید ، بر روی App ضربه زده و از لیست برنامه ها Rubika را انتخاب کنید ، در صفحه باز شده بر روی FORCE STOP ضربه بزنید و پس از چند ثانیه مجدد برنامه روبیکا را باز کنید.

برنامه روبیکا را از حافظه رم خارج کنید


4) از حساب کاربری خود خارج و مجدد وارد شوید

راه حلی که ممکن است مشکلات مربوطه را حل کند این است که یکبار از حساب کاربری روبیکا خود خارج و مجدد وارد شوید، برای خروج از حساب کاربری به تنظیمات رفته و بر روی "خروج از حساب کاربری" ضربه بزنید.

خروج از حساب کاربری روبیکا

پس از خروج ، شماره موبایل خود را وارد کرده تا پس از دریافت کد از طریق پیامک وارد برنامه شوید.

ورود به برنامه روبیکا


برای مشاهده راه حل های جامع رفع ریپورتی روبیکا ،خروج از مسدودی و حل مشکلات مسدود شدن در روبیکا کلیک کنید.


5) برنامه را حذف کنید

اگر به هر دلیل مشکلات عدم دریافت تصاویر ، ویدیوها یا هر مشکلی از سمت برنامه روبیکا حل نشده است یکبار برنامه را حذف کرده و مجدد آخرین نسخه را نصب کنید.
در گوشی های اندرویدی برای حذف به تنظیمات رفته و وارد Apps & notifications شوید ، بر روی App ضربه زده تا لیستی از برنامه های نصب شده بر روی گوشی را مشاهده کنید سپس برنامه Rubika را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید آنگاه بر روی دکمه UNINSTALL ضربه بزنید.

همچنین میتوانید در منو اصلی انگشت خود را روی برنامه Rubika نگه داشته و آن را درون سطل بازیافت بیندازید.

پس از آن اینجا کلیک کنید تا آخرین نسخه روبیکا را دانلود کنید.

6) فضای حافظه گوشی خود را بررسی کنید

یکی از دلایلی که بسیاری از تصاویر و ویدیوها در انواع برنامه ها مانند تلگرام یا اینستاگرام دانلود و نمایش داده نمیشود این است که حافظه داخلی گوشی پُر شده است ، حافظه داخلی گوشی را بررسی کرده و در صورتی که پُر شده آن را خالی کنید.

7) اینترنت خود را بررسی کنید

بسیاری از مشکلات مروبط به عدم دانلود و بارگیری اطلاعات در برنامه روبیکا بخاطر اینترنت است ، چند مورد زیر را بررسی کنید :
1. از اتصال صحیح گوشی به اینترنت مطمئن شوید.
2. اگر از VPN استفاده میکنید آن را غیرفعال کنید (در مواقعی که از VPN استفاده نمیکنید و هنوز مشکل دارید یکبار سعی کنید از VPN برای باز کردن روبیکا استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید زمانی که VPN بر روی گوشی شما فعال است اینترنت مصرفی روبیکا رایگان نخواهد بود).
3. از اتصال صحیح سرورهای روبیکا مطمئن شوید ، ممکن است در برخی از اوقات سرورهای روبیکا به دلایلی متوقف (Down) شود که برای اطلاع از آن میتوانید عضو کانالها و شبکه های اجتماعی روبیکا شوید.

8) در زمان های شلوغ از روبیکا استفاده نکنید

در بسیاری از اوقات که برنامه روبیکا از تلویزیون معرفی میشود حجم سنگینی در یک زمان به سرورهای روبیکا وارد میشود که باعث کاهش سرعت سرورها و در نتیجه کند و عدم پاسخ از طرف برنامه میشود ، به طور مثال پس از اتمام یک برنامه تلویزیونی به نام عصر جدید در تلویزیون مردم به یکباره برای رای دادن ، به برنامه روبیکا مراجعه میکنند که در آن ساعت فشار سنگی بر روی سرورهای روبیکا وارد میشود که نتیجه اش عدم بارگیری و کار نکردن صحیح برنامه روبیکا خواهد بود.
پیشنهاد ما این است که در ساعات خلوت از این برنامه استفاده کنید.

9) از نسخه وب استفاده کنید

روبیکا به غیر قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید و ios قابلیت اجرا بر روی مرورگرهای وب را دارد ، برای همین اینجا کلیک کنید.
توجه داشته باشید که در نسخه وب روبیکا تنها شما میتوانید از قابیت های چت فردی و گروهی استفاده کنید و امکاناتی از قبیل شرکت در نظرسنجی ها ، مسابقات ، مشاهده ویدیو ، خدمات پرداختی و... را در اختیار ندارید.
پس از ورود به صفحه وب روبیکا باید شماره موبایلی که با آن عضو روبیکا هستید را وارد کنید و بر روی "مرحله بعد" کلیک کنید.
کد دریافتی از طریق پیامک را در صفحه جدید وارد کنید.

ورود به نسخه وب روبیکا

در صورت صحیح بودن وارد صفحه چت روبیکا خواهید شد.

نسخه وب روبیکا


عدم دریافت کد فعالسازی روبیکا

یکی از مشکلات روبیکا که به وفور هم رخ میدهد عدم دریافت پیامک یا کد دریافت فعالسازی روبیکا است. بدین صورت که کاربران هنگامی که بخواهند روبیکا را نصب کنند باید شماره موبایل خود را وارد کنند تا کد فعالسازی از طریق sms به آنها ارسال شود که متاسفانه برای بسیاری از کاربران ارسال نخواهد شد.

با مطرح شدن مشکلات کاربران در مورد عدم دریافت کد فعالسازی تلاش کردیم که مشکل را از روبیکا پیگیری کنیم که متاسفانه به دلیل پشیتبانی ضعیف نتوانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

اما از لحاظ فنی و تجربه ای مشکل عدم دریافت پیامک فعال سازی مربوط به سرویس های ارسال پیامک برنامه است و هیچ مشکلی به برنامه شما ندارد بنابر این باید منتظر بمانید تا مشکل از طرف برنامه حل شود.

برای اطمینان بیشتر بررسی کنید که دسترسی sms برای برنامه روبیکا فعال باشد برای همین به مسیر زیر بروید :

Settings > Apps & notifications > Apps > Rubika > Permissions

در اینجا بررسی کنید که دسترسی های لازم را به برنامه داده اید.

عدم دریافت کد فعالسازی روبیکا



برای مشاهده راه حل های جامع رفع ریپورتی روبیکا ،خروج از مسدودی و حل مشکلات مسدود شدن در روبیکا کلیک کنید.


مرکز سوال و جواب ، مشکلات ، مقالات و ترفندهای روبیکا

511
کــارمـا :
4278
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza