ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

معرفی 5 برنامه برتر ایجاد تصاویر پانوراما برای انتشار در اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا هر بار با بروزرسانی های جدید قابلیت های مختلفی را در خود ارائه میکند ، اما از آنجایی که ماهیت اصلی این برنامه ارائه تصاویر است متاسفانه اینستاگرام از تصاویر پانوراما پشتیبانی نمیکند.

عکس‌های پانوراما یا سراسرنما عکس‌هایی هستند که فضای وسیعتری نسبت به عکس‌های معمولی را پوشش می‌دهند؛ و نحوه ساخت آن‌ها چنین است که با کنار هم قرار دادن تعدادی عکس معمولی به‌وجود می‌آیند (ویکی پدیا) .

معرفی 5 برنامه برتر ایجاد تصاویر پانوراما برای انتشار در اینستاگرام

چنانچه شما بخواهید تصاویر پانورامای خود را در اینستاگرام منتشر کنید مجبور هستید تا توسط برنامه هایی که در ادامه مقاله معرفی میکنیم آنها را به قطعات تصویری کوچکتر تقسیم کنید، به این صورت که کاربر برای حرکت در طول تصویر پانوراما باید بین تصاویر حرکت (سوئیپ) کند.


1) PANORASPLIT (اندروید)

اولین برنامه ای که در لیست ما قرار دارد PanoraSplit است ک به شما اجازه میدهد تا تصاویر خود را به اندازه های مختلف به تعداد 2 تا 10 عدد تقسیم کنید. این برنامه جز 5 برنامه برتر ایجاد تصاویر پانوراما در اینستاگرام است زیرا کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و همچنین شما میتوانید به راحتی تعداد تصاویر را مشخص کنید و لبه های تصاویر را از دست ندهید.
در ابتدا باید برنامه را دانلود و نصب کنید سپس آنرا اجرا کنید ، در صفحه اصلی بر روی Upload Photo ضربه بزنید و تصویر پانوراما خود را از گوشی انتخاب کنید (هر تصویر دلخواه را میتوان انتخاب کرد).

برنامه PANORASPLIT

پس از انتخاب تصویر ناحیه مربع شکل را مشاهده میکنید که به معنی این است که تصویر شما را به دو قسمت تقسیم میکند ، اگر میخواهید تا تصویر شما به قسمت های بیشتری تقسیم شود باید از پایین اعداد 2 تا 10 را انتخاب کنید.

برنامه PANORASPLIT

به راحتی با حرکت انگشت بر روی صفحه جایگاه مناسبی را برای تصویر خود انتخاب کنید و از بالا بر روی Split ضربه بزنید.

برنامه PANORASPLIT

چنانچه قصد انتشار این تصاویر برش داده شده را در اینستاگرام دارید باید بر روثی POST TO INSTAGRAM را انتخاب کنید سپس برای ایجاد یک پست در اینستاگرام اقدام کنید آنگاه تصاویری قطعه شده را در گالری خود مشاهده خواهید کرد دست خود را بر وری تصویر اول نگه دارید تا عدد 1 بالای آن ظاهر شود سپس بقیه تصاویر را انتخاب کنید (فقط دقت کنید که تصاویر به ترتیب انتخاب شوند) ، در نهایت میتاونید آنها را به عنوان یک پست انتشار دهید.

PANORASPLIT دانلود


2) COOLGRAM (اندروید)

برنامه بعدی که در لیست ما قرار دارد COOLGRAM است . این برنامه هم به شما اجازه میدهد تا یک تصویر را تا 10 قسمت برش و تقسیم کنید.

COOLGRAM برنامه

نکته مثبتی که در مورد این برنامه وجود دارد این است که وضوح و کیفیت تصویرکاهش داده نخواهد شد.

COOLGRAM برنامه

همچنین در این برنامه میتوانید اندازه های بُرش را مشخص کنید به طور مثال برای اینستاگرام اگر قصد دارید تا قطعه های مربعی شکل را انتشار دهید بهتر از 3X3 انتخاب شود.

COOLGRAM برنامه

همچنین شما میتوانید ویرایش های مختلفی مانند مات (Blur) یا رنگ کردن را در دستور کار خود قرار دهید.

COOLGRAM برنامه

خوشبختانه این برنامه هیچ تبلیغات مزاحمی برای شما نمایش نخواهد داد.

COOLGRAM دانلود


3) PANORAMACROP (اندروید)

برنامه PANORAMACROP هم برنامه دیگری است که دارای ویژگی ها و قابلیت های غنی و خوبی برای ایجاد تصاویر پانورما در اینستاگرام است، در این برنامه میتوانید سه گزینه Swipeable Post, NoCrop Post و Grid Post را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه New Swipeable Post شما میتوانید تصاویر پانوراما برای اینستاگرام ایجاد کنید ، با انتخاب New Nocrop Post عملا تصویر با هر طولی را درون یک قاب مربع شکل قرار میدهید و با انتخاب New Grid Post از یک تصویر میتوانید قطعات شبکه ای تصویری ایجاد کنید.
دو مورد آخر در اینستاگرام توسط کاربران اینستاگرام به وفور استفاده میشود و از آنجایی که گزینه اول برای تصاویر پانارومایی کاربرد دارد ما گزینه New Swipeable Post را انتخاب میکنیم.

همه کاری که باید انجام دهید این است که قسمتی از تصویر که میخواهید تقسیم شود را انتخاب کنید ، همچنین میتوانید از ابزارهای زیرین همان صفحه هم استفاده کنید.
خوشبختانه این برنامه پس از تقسیم کردن کیفیت تصاویر شما را کاهش نخواهد داد.

PANORAMACROP دانلود


4) UNSQRD (ios)

اگر شما از گوشی آیفون استفاده میکنید و میخواهید تا تصایور پانوراما را در اینستاگرام خود منتشر کنید باید از برنامه Unsqrdapp استفاده کنید.
همه کاری که باید انجام دهید این است که تصویری از گوشی خود در برنامه انتخاب کنید و تعداد برش های مورد نظر خود را مشخص کنید.

برنامه UNSQRD  برنامه UNSQRD

همچنین این برنامه دارای یک گزینه انتشار مستقیم تصاویر در اینستاگرام است که شما میتوانید مستقیما تصاویرتان را در اینستاگرام پست کنید البته قبل از این کار باید مجوزهای لازم را تایید کنید.

UNSQRD دانلود


5) PANORAM (ios)

PANORAM نیز یکی از دیگر برنامه های ایجاد تصاویر پانوراما برای انتشار در اینستاگرام است که برای گوشی های آیفون طراحی شده است.
شما در این برنامه میتوانید تصاویر پانوراما خود را به غیر از انتشار در پست ها در استوری های خود هم منتشر کنید.

برنامه PANORAM

این برنامه از رابط کارری ساده و منظمی برخوردار است همچنین بطور پیشفرض تصاویر شما را به سه قسمت تقسیم میکند ، برای تغییر نسبت ابعاد هر تصویر بر روی آیکون مخصوص همین کار در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

برنامه PANORAM

توجه داشته باشید در صورت تعیین اندازه نسبت اندازه مربع برای تصاویر ممکن است برخی از لبه ها در زمان انتشار از دست رفته باشد.

PANORAM دانلود

0
کــارمـا :
4277
خواهم توانست برای خدمت به بشریت...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
reza